ZASLÁNÍ POŠTOU


MÁTE ROZBITÝ MOBILNÍ TELEFON, NEBO TABLET A NEMÁTE MOŽNOST NÁS NAVŠTÍVÍT OSOBNĚ?

Zašlete nám Váše rozbité zařízení poštou nebo kurýrem. My Vám jej opravíme a odešleme v co nejkratším čase za co nejlepší možnou cenu.

JAK OPRAVU OBJEDNAT?

Nejlepší cesta je nám zavolat, nebo zaslat e-mail a popsat nám problém s Vaším zařízením. My pro Vás zjistíme dostupnost dílu a předběžnou cenu opravy.

Poté už stačí jen zařízení pořádně zabalit a zaslat Českou poštou nebo kurýrem k nám do servisu na adresu:

  • iTopServis.cz
  • Černokostelecká 62
  • Praha 10
  • 100 00 Strašnice


PŘÍJEM, OPRAVA A ZASLÁNÍ ZPĚT.

Po přijetí zásilky na opravu a při odesílání Vašeho opraveného zařízení zpět, Vás budeme vždy kontaktovat.

Zásilku s Vaším zařízením odesíláme vždy pojištěným balíkem prostřednictvím České pošty.

PLATBA.

Platbu za opravu lze provést formou dobírky při převzetí zásilky od České pošty, nebo platbou bankovním převodem na náš účet č:

2500742181/2010 (Fio Banka)

V případě zvolení bankovního převodu, bude zásilka odeslána po připsání částky za opravu na náš účet.



Jsme i na Facebooku