ZASLÁNÍ POŠTOU
MÁTE ROZBITÝ MOBILNÍ TELEFON, NEBO TABLET A NEMÁTE MOŽNOST NÁS NAVŠTÍVÍT OSOBNĚ?
Zašlete nám Váše rozbité zařízení poštou nebo kurýrem. My Vám jej opravíme a odešleme v co nejkratším čase za co nejlepší možnou cenu.
JAK OPRAVU OBJEDNAT?
Nejlepší cesta je nám zavolat, nebo zaslat e-mail a popsat nám problém s Vaším zařízením. My pro Vás zjistíme dostupnost dílu a předběžnou cenu opravy.
Poté už stačí jen zařízení pořádně zabalit a zaslat Českou poštou nebo kurýrem k nám do servisu na adresu:
- iTopServis.cz
- Černokostelecká 62
- Praha 10
- 100 00 Strašnice
PŘÍJEM, OPRAVA A ZASLÁNÍ ZPĚT.
Po přijetí zásilky na opravu a při odesílání Vašeho opraveného zařízení zpět, Vás budeme vždy kontaktovat.
Zásilku s Vaším zařízením odesíláme vždy pojištěným balíkem prostřednictvím České pošty.
PLATBA.
Platbu za opravu lze provést formou dobírky při převzetí zásilky od České pošty, nebo platbou bankovním převodem na náš účet č:
2500742181/2010 (Fio Banka)
V případě zvolení bankovního převodu, bude zásilka odeslána po připsání částky za opravu na náš účet.